رنگ کردن موی سفید به رنگ قهوه ای روشن بدون دکلره

رنگ کردن موی سفید به رنگ قهوه ای روشن

موی سفید می تواند زیبایی و وقار خاصی به چهره افراد ببخشد، اما گاهی اوقات افراد ترجیح می دهند موهای سفید خود را به رنگی دیگر، مانند قهوه ای روشن، رنگ کنند. رنگ کردن موی سفید می تواند چالش برانگیز باشد، زیرا این موها ممکن است به خوبی رنگ را جذب نکنند و به راحتی به رنگ دلخواه درنیایند به همین خاطر اگر در کرج سکونت دارد بهتر است برای رنگ کردن حرفه ای مو ، به یک متخصص رنگ و مش در کرج مراجعه نمایید تا موهای سالم با رنگی زیبا و منحصر بفرد داشته باشید.

با این حال، با کمی صبر و حوصله و استفاده از روش های صحیح، می توان به نتایج زیبایی دست یافت. اگر در یک مرکز تخصصی رنگ و لایت در کرج این کار را انجام دهید هم نسبت به کیفیت کار ، این رنگ با قیمت مناسب تمام میشود و همچنین موهایتان آسیب نمی بینند و رنگی براق و حرفه ای خواهید داشت.

 رنگ کردن موی سفید به رنگ قهوه ای روشن بدون دکلره
 رنگ کردن موی سفید به رنگ قهوه ای روشن بدون دکلره

 رنگ کردن موی سفید به رنگ قهوه ای روشن بدون دکلره

برای کسی که هفتاد درصد سفیدی مو دارد، یه رنگ قهوه ای روشن حدود ۶ و ۷ چطور میشود بدون دکلره و با ترکیب کردن رنگ‌ها زد؟

پاسخ: کسانی که موهای سفیدی دارند یک بستگی به جنس مو و رنگ روی موها ، شما برای رنگ کردن در منزل میتوانید از رنگ مو شماره ۷ استفاده کنید که فقط با اکسیدان شماره ۲ قاطی شود ولی رنگ مو باید خیلی بیشتر از اکسیدان مو باشد مثلا فقط یک اکسیدان کوچک را با یک یا دو رنگ موی مورد نظر قاطی کنید ( با توجه به حجم مو ) تا نتیجه بهتری به شما بدهد.

منتشرشده توسط

هیرکالریست کرج

خانم صادقیان با سابقه 9 سال در زمینه رنگ و مش مو، یکی از بهترین و با تجربه‌ ترین رنگ کاران مو در کرج است. ایشان با تسلط کامل بر انواع تکنیک‌های رنگ و مش، هایلایت، آمبره، بالیاژ و … زیباترین و به‌ روزترین رنگ‌ها را متناسب با سلیقه و چهره شما ارائه می‌دهد. خدمات رنگ و لایت صادقیان در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *