متخصص رنگ و مش در کرج

متخصص رنگ و مش در کرج

متخصص رنگ و مش در کرج در بهترین مرکز رنگ و مش کرج

زیبا بودن و زیبا دیده شدن از قدیم دغدغه خانم ها بوده و است. در این میان داشتن موهای زیبا با رنگ های جذاب میتواند زیبایی چهره را چندین برابر کند. رنگ کردن مو با اینکه به زبان ساده میاد ولی برای داشتن موهایی با رنگ های حرفه ای نیاز به متخصص رنگ و مش در کرج دارید. میتوانید برای انتخاب رنگ موی مناسب چهره تان از کارشناس رنگ مو در کرج کمک بگیرید تا از بهترین خدمات رنگ و مش بهره ببرید. متد های جدید رنگ مو (آمبره و سامبره و بالیاژ) یکی از مدل های پرطرفدار رنگ و مش در آرایشگاه ما میباشند.

متخصص رنگ و مش کرج اگر قدرت ایده پردازی قوی داشته باشد میتواند تکنیک های رنگ و مش را به هر صورتی که برای موهای مشتری مناسب است و زیبایی موهایش را زیاد میکند تغییر دهد.

انواع خدمات رنگ مو توسط متخصص رنگ و مش کرج

متخصص رنگ و مش کرج میتواند موهای شما را به رنگ دلخواه تان دربیاورد. موهایی که همکاران رنگ کرده اند و میخواهید رنگ شان را تغییر دهید چه با دکلره چه بدون دکلره ، بهترین خدمات رنگ و مش کرج را دریافت میکنید. حتی اگر موهایتان آسیب دیده باشند ما موهایتان را ترمیم میکنیم و بعد رنگ میکنیم و اگر دوست داشته باشید موهایتان را بعد از رنگ صاف میکنیم. از تکنیک های جدید آمبره و بالیاژ برای رنگ کردن موهایتان استفاده میشود. در ادامه شما را در مورد تکنیک های مختلف رنگ  مش آشنا میکنیم و در باره قیمت خدمات رنگ و مش در کرج صحبت هایی خواهیم کرد.

رنگ و مش مو

رنگ و مش یک نوع تکنیک برای رنگ کردن موها است که با این متد میتوانید موهایتان را در رنگ های مختلف رنگ کنید و موهایی با رنگ های بسیار زیبا و متفاوت داشته باشید. رنگ و مش با کلاه مادر تمام تکنیک ها است. این روش با کلاه های مخصوص ژله ای که سوراخ های متعددی دارد انجام میشود. طریقه انجامش به این صورت است که کلاه را بر روی سر مشتری میگذارند و یه مقدار از موهای مشتری را از سوراخ های کلاه بیرون میکشند و چند درجه روشن تر از رنگ موی پایه ، رنگ میکنند. این روش باید توسط متخصص رنگ و مش در کرج یا در بهترین مرکز رنگ مو در کرج انجام شود. رنگ مو نیاز به مهارت دارد و هرکسی نمیتواند خدمات رنگ و مش را بدون ایراد انجام دهد.

روش های مش کردن مو

در حالت کلی روش های پر کاربرد و به روز که در بهترین مرکز رنگ و مش کرج، برای مش کردن موها انجام میشوند عبارتند از :

  • مش با کلاه یا سوزنی
  • مش با فویل یا سوییت مش
  • مش شانه ای (با شانه انجام میشود)

متخصص رنگ و مش در کرج برای مش کردن موها تکنیک ها و مدل های مختلفی را انجام میدهد شما میتوانید نسبت به مدلی که میخواهید انجام میشود اظهار نظر کنید.

سرکار خانم صادقیان متخصص رنگ و مش کرج

 

تکنیک های هایلایت مو

هایلایت (High light) یعنی روشنی های بلند. منظور از روشنی های بلند یعنی ایجاد رگه های روشن و بلند در امتداد موها تا نوک موها. این متد رنگ مو برای بیشتر افراد فوق العاده زیبا است و موهای چهره را جذاب میکند حتی چهره را تغییر میدهد. در این متد اختلاف رنگ مو بین نقاط روشن و تیره 2 الی 3 شماره است. برای ایجاد رگه های روشن با این تکنیک باید این دسته بندی موها دکلره شوند.

هایلایت 90% کرم صدفی

هایلایت انواع مختلفی دارد این مدل ها عبارتند از:

  • بیبی لایت: در این متد موها در دسته های نازک و نزدیک بهم دسته بندی و رنگ و مش میشوند.
  • هافلایت: مخصوص موهای بلند است در این متد موها را به دو قسمت مساوی تقسیم میکنند و هرقسمت را یک رنگ تیره و روشن میکند.
  • دارک لایت: از رنگ های با شماره 6، 8، 10 و از رنگ هایی با شماره 4،6،8،10،12 استفاده میشود.
  • استار لایت: در این روش یک ستاره در مرکز سر با شرایط خاص ایجاد میشود.
  • دی لایت: در این روش  1الی 3 سانت ریشه مو تیره میشود و ساقه موها روشن میشود.
  • اپ لایت: روی مدل های کوتاه مو مانند قارچ فانتزی، مصری فانتزی و … انجام میشود.
  • شعله ای: به صورت گرد روی موها و از رنگ های آتش و شعله استفاده میشود.
  • سان لایت: (در مش سان لایت همزمان با روشن‌تر بودن ریشه مو، ساقه مو رنگی تیره‌تر خواهد داشت.
  • مون لایت: در مش مون لایت ، بالای سر به رنگ تیره شده و پایین سریا موها به رنگ روشن است.
  • مش مووی لایت یا رنگین کمانی: در این روش، یک سوم از موهای قسمت بالای سررا جدا کرده و به وسیله دکلره روشن میکنند و سپس موهای دکلره را به وسیله 3 الی 7 رنگ مختلف بسته به دسته موهای دکلره جدا شده رنگ میکنند.
  • فیس فریم: متخصص رنگ و مش با توجه به حالت چهره و مدل موهای شما، تکه‌ای از موهای جلو را برای اجرای هایلایت جدا می‌کند.
  • هایلایت سوزنی: در این روش از کلاه  مش با سوراخ های متراکم تر و باریک تری استفاده میشود.
  • چانکی لایت: این روش درست نقطه مقابل و متضاد تکنیک سوزنی است و در این تکنیک هایلایت، سوراخ های کلاه بزرگتر میباشد و همزمان دسته های زیادی لایت میشوند و بعد از اتمام کار رگه های لایت کاملا مشخص و جدا هستند.
  • دیپ لایت
  • بارانی
  • خطی

تکنیک رنگ مو آمبره

آمبره Omber یا سایه مو یکی از روش های رنگ کردن مو است که در این روش رنگ قسمت پایین مو 4 شماره با قسمت بالایی مو اختلاف دارد. در واقع ریشه موها تیره است و هر چه قدر با نوک ساقه موها میرسیم رنگ مو روشنتر میشود ولی حداکثر روشنی مو 4 شماره است.

رنگ مو آمبره

آمبره با رنگ مویی قابل اجرا است که با رنگ موی ریشه شما مشابهت داشته باشد. آمبر یکی از زیباترین تکنیک های رنگ مو به شمار میرود این روش باید توسط متخصص رنگ مو و در یک مرکز تخصصی رنگ و مش در کرج انجام میشود.  این روش رنگ کردن مو برای موهای متوسط حدود یک ساعت طول میکشد. در رنگ موی آمبره لزومی ندارد موها در دسته های مساوی تقسیم بندی شود.

رنگ موهای پرطرفدار آمبره

آمبره فانتزی: حتما شما هم در مجالس و آرایشگاه ها رنگ‌ موهای فانتزی مانند یخی و آبی یا صورتی و یاسی را دیده اید و این رنگ موها توجه شما جلب کرده اند. آمبره این رنگ های فانتزی میتواند زیبایی خاصی به موهایتان بدهد.

رنگ مو فانتزی

آمبره دودی: رنگ دودی هم یکی از رنگ های پرطرفدار برای آمبره است و میتواند برای موهای بلند مثل موهای کوتاه، زیبایی خاصی به موها میبخشد. آمبره دودی برای موهایی با زمینه مشکی و قهوه ای زیبایی خاصی دارد.

هایلایت دودی خاکستری روی زمینه طبیعی

آمبره یخی: رنگ مو یخی برای بسیاری افراد جذاب است اما برای هر پوست و آرایشی مناسب نیست و باید در انتخاب این رنگ دقت کنید. رنگ یخی با رنگ های (دودی، صدفی، آبی، کریستالی) امبره زیبایی روی موها ایجاد میکند و جز رنگ های آمبره یخی به حساب میاند.

انواع آمبره:

دو نوع آمبره داریم:

  1. آمبره روسی
  2. آمبره برزیلی

آمبره روسی را باید متخصص رنگ و مش در کرج تشخیص دهد که باید روی موی مشتری انجام شود یا نه ولی آمبره برزیلی طبق سلیقه مشتری میتواند انجام شود.

تکنیک رنگ موی بالیاژ

تکنیک بالیاژ (hair-balayage) یک نوع هایلایت است ولی با آمبره متفاوت است. بالیاژ یعنی سایه روش، در بالیاژ موها را دورتر از ریشه شروع به رنگ کردن میکنیم و هرچه قدر به نوک موها نزدیکتر میشویم موها روشن تر میشود. در بالیاژ معمولا از فویل استفاده نمیشود. رنگ کردن مو با این روش با حرکت رفت و برگشتی فرچه مو انجام میشود. در بالیاژ دست رنگ کار مو آزاد است و با ضربه های سبک و سنگین فرچه، موها کم رنگ و پر رنگ، رنگ میشوند. بلیاژ مو با هر رنگ مویی قابل اجرا است.

رنگ موی بالیاژ

متخصص رنگ و مش در کرج، برای انجام این روش قسمتی از موهای شما را دکلره میکند. بالیاژ در موهای صاف و بلند، زیباتر دیده میشود. در صورتی که موهایتان فر است و در هزینه کردن به موهایتان مشکل ندارید میتوایند قبل از رنگ موی بالیاژ، موهایتان را کراتینه کنید.

انواع بالیاژ مو

بالیاژ انواع مختلفی و باز میتوان با ترکیب موارد زیر بالیاژ های متفاوتی بوجود آورد ولی تکنیک رنگ مو با تعریف اصلی خود زیباتر است.

  1. بالیاژ روسی یا ایرتاچ
  2. بالیاژ خطی
  3. بالیاژ شلال
  4. بالیاز پوشینگ
  5. بلیاژ ریلی

مزیت بالیاژ مو

مزیت بالیاژ به این صورت است که میتوانید بیشتر از 6 ماه یک یکسال نگه دارید و خاصیت بالیاژی موهایتان از بین نمیرود چون انتهای موهایتان رنگ روشن کار شده است و ریشه همیشه تیره است.

تعیین هزینه رنگ مو توسط متخصص رنگ و مش در کرج

تعیین قیمت رنگ و مش توسط متخصص رنگ  مش به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر این عوامل را بیان میکنیم.

  1. مهارت آرایشگر (رنگ کار)
  2. حجم و قد موها
  3. میزان سلامت مو
  4. تکنیک رنگ مو انتخابی مشتری
  5. نیاز به رنگ ترکیبی
  6. تعداد دسته های مش
  7. کیفیت و برند مواد رنگ مو
  8. دکلره کردن مو
  9. استفاده از مواد اولاپلکس و …
  10. میزان تغییر در رنگ مو زمینه
  11. روش انجام رنگ مو
  12. آرایشگاه (آرایشگاه های درجه1 نسبت به آرایشگاه های درجه چند و محلی قیمت خدمات گرانتری دارند)

انتخاب بهترین مرکز رنگ و مش در کرج

یکی از معیار های مهم انتخاب بهترین مرکز رنگ و مش در کرج، داشتن متخصص رنگ و مش حرفه ای است. دیگر معیار ها برای انتخاب آرایشگاه خوب برای رنگ و مش در کرج عبارتند از:

  1. بهداشت آرایشگاه و پرسنل
  2. بهداشت لوازم مورد استفاده
  3. تخصصی بودن آرایشگاه
  4. داشتن تجهیزات کامل آرایشگری
  5. به روز بودن آرایشگاه از لحاظ تکنیک ها و لوازم
  6. پرسنل حرفه ای
  7. مدیریت حرفه ای و پرسنل قانونمند
  8. اخلاق پرسنل
  9. قیمت مناسب نسبت به خدمات درخواستی شما
  10. نزدیک به محل سکونت
  11. فضای مناسب آرایشگاه
  12. داشتن تهویه مناسب برای هوای مطبوع
  13. داشتن دپارتمان های تخصصی
  14. داشتن نمونه کارهای مختلف
  15. ارائه مشاوره رایگان به مشتری ها

البته شاید چند تا ازمعیار های بالا در شرایط آرایشگاه مد نظرتان نباشد ولی به هر حال آرایشگاه های مجهز و حرفه ای باید دارای شرایط ذکر شده باشد.

قبل و بعد بالیاژ روسی
بالیاژ ریلی مو
هایلایت ۹۰% مرواریدی و پیازی
دست های یک رنگ کار مو
دست های یک رنگ کار مو یکی از علل تعیین دستمزد رنگ مو میباشد.

 

پاسخ چند تا سوال دیگر در لینک زیر:

آرایشگاه خوب برای رنگ و مش در کرج

سوالات متداول

پاسخ : برای‌ هایلایت اگر بصورت کامل میخواید انجام بدید بهتره موها را بی رنگ (دکلره کامل) کنید تا برای رنگ مو یک زمینه یک دست داشته باشید.

نمیخوام رنگ تیره بزنم. رنگ را فقط برای تنوع میخواستم کوتاه مدت بزنم ضمنا موهام پروتئینه شده.

پاسخ: ازهمون شامپو رنگ استفاده کنید چون برای رنگساژکردن ۱۵تا۲۰ روز ازش بگذرد.

ترکیب رنگ برای پایه 8:
صدفی۹ رنگ اصلی – مرواریدی۷ نصف رنک اصلی – طلایی۹ – ۱/۳مرواریدی
ماهاگونی ی ذره

ترکیب رنگ برای پایه 7:
برای ترکیب رنگ پایه 7 میتوانید: مرواریدی۸رنگ اصلی – بژ۷ نصف رنگ اصلی – دودی بنفش۷ – نصف بژ

 

منتشرشده توسط

هیرکالریست کرج

خانم صادقیان با سابقه 9 سال در زمینه رنگ و مش مو، یکی از بهترین و با تجربه‌ ترین رنگ کاران مو در کرج است. ایشان با تسلط کامل بر انواع تکنیک‌های رنگ و مش، هایلایت، آمبره، بالیاژ و … زیباترین و به‌ روزترین رنگ‌ها را متناسب با سلیقه و چهره شما ارائه می‌دهد. خدمات رنگ و لایت صادقیان در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *