نمونه کار متخصص رنگ و مش در کرج

مرکز تخصصی رنگ و مش کرج (نمونه کار)

رنگ کردن موها یک کار تخصصی و حرفه ای است که تنها یک رنگ کار ماهر در یک مرکز تخصصی رنگ و مش کرج میتواند موها را بدون هیچ مشکل و سوختگی رنگ کند.

موهایی که برای بلند کردن آنها چندین سال زحمت کشیده اید و مواظب شان بوده اید و برایشان هزینه کرده اید تا به این بلندی و زیبایی دربیاد در رنگ کردن شان هم وسواس به خرج دهید و مواظب شان باشید تا به دست یک فرد نابلد و ناشی رنگ نشود تا در نتیجه و خدای ناکرده به سوزاندن موهایتان ختم شود.

به یک متخصص رنگ و مش مراجعه کنید.

خیلی از آرایشگران آرایشگاه ها هستند که موها را حین دکلره میسوزانند یا اینکه در رنگ موهایتان دقت به خرج نمیدهند . هر ارایشگری با هر چند سال سابقه نمیتواند موها را رنگ کند.

بعضی از صاحبان آرایشگاه ها هر خدمات آرایشگری را در آرایشگاه انجام میدهند و نمیخواهند کادر حرفه ای استخدام کنند . یعنی هرکاری را بلد هستند ولی در حد ابتدایی و متوسط. مشاهده شده بیشتر این ارایشگران موهای مشتریها را خراب کرده اند.

تماس با مرکز تخصصی رنگ و مش کرج

سرکار خانم صادقیان

 

متخصص رنگ و مش کرج
متخصص
آمبره و بالیاژ
تضمینی
موهاتو بدون آسیب خوشگل میکنم
7 سال سابقه
میخوای موها به این زیبایی بشه
09191659002

تماس با مرکز تخصصی رنگ و مش کرج

سرکار خانم صادقیان

 

نمونه کارهای ما

منتشرشده توسط

هیرکالریست کرج

خانم صادقیان با سابقه 9 سال در زمینه رنگ و مش مو، یکی از بهترین و با تجربه‌ ترین رنگ کاران مو در کرج است. ایشان با تسلط کامل بر انواع تکنیک‌های رنگ و مش، هایلایت، آمبره، بالیاژ و … زیباترین و به‌ روزترین رنگ‌ها را متناسب با سلیقه و چهره شما ارائه می‌دهد. خدمات رنگ و لایت صادقیان در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *